Np Matte C

Har inte suttit så mycket vid datorn den senaste tiden. Eller ja två- tre dagar. Anledning 1 är att Internet inte har funkat, och att jag hade nationella i matte C idag.
Provet var enklare än vad jag förväntat mig, men HATAR att jag gör såna slarvfel som jag typ upptäcker efter att jag lämnat in första delen...den utan miniräknare.
Annars så ja, klarade rätt mycket på den sista frågan, som är den som tar "en timme" att lösa helt. Ja, jag är nästan 100 % säker på att jag klarade det ^^.
För övrigt så har jag  stor lust att avaktivera mig från datorn, facebook, Internet och ja allt som datorn underhåller mig med. Kanske lite sent påtänkt nu med tanke på att jag i stort sett "gått klart skolan" och NU har tid till att göra vad jag vill. Menmen, ska försöka att inte sitta så mycket vid datorn, trots att skolan är klar...trots att det är sommarlov snart och trots att jag inte har något annat att göra...
Så...om uppdateringarna dröjer länge så vet ni vad det beror på :p

//Camilla<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0