Nackdel forts.

Ja, jag missade antagligen gårdagens lektion. Internet var off på kvällen också så jag kunde inte delta där heller. Med andra ord så måste jag försöka fixa det så fort som möjligt då ifall jag missar mer än 2 lektioner så kan jag inte få VG och sen missar jag mer än fyra(?) så blir det inget betyg. Jag siktar ju på ett VG så får hoppas på att jag inte missar fler!

Tror det är något fel på vår router, så antingen får vi köpa en ny eller så får sitta med internetkabeln inkopplad hela tiden, men då får syrran ingen internet så *suck*

Ja, vet inte vad jag ska göra. Jag var ju i klassrummet under tiden, men ingen annan var där. Så jag vet inte riktigt om det kan gällas som " skolk", det var bara internet som förstörde.

Jag ska dock försöka få tag på den andra lärarens mail och se vad hon säger...

Nu hoppas jag bara på att vi kan fixa routern tills lektionen på tisdag.

Angående tisdagens lektioner...

Första lektionen skulle börja 10.00, jag gick in på samtal.du.se men finner inget klassrum som är bokat för kursen.

Jaha, mailade läraren men har inte fått något svar...

//Camilla


Kommentarer
Postat av: betti

oj shit vilket dilemma... hmm:/ hoppas det fixar sig!

2010-10-07 @ 17:18:35
Postat av: Camilla

Yee, I know! Jag hoppas verkligen att jag kan fixa routern för jag vill verkligen inte missar fler lektioner

2010-10-07 @ 18:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0