Things

En liten uppdatering då. Vad har hänt sen sist jag skrev?

Jag var på premiäröppningen av NetOnNet. Det stämmer som de säger " sämre lägen...." priserna vet jag dock inte. Vissa grejer är väl hyfsat billiga, men jag föredrar nog Elgiganten.

Jag har även köpt mobilen som jag ville, Sony ericsson Xperia x10mini Pro. Funkar bra hittills och jag är nöjd! Tagentbordet på den är väldigt praktisk...

Idag var jag på Väla tillsammans med Zinajda och Melissa, var helt okej. Vi drog till Elgiganten Megastore, som hade premiär förra fredagen. Där köpte jag ett USB minne med 4gig för 39 kr. Haha jag visste om att det fanns USBminne, men de snackade lite om det på bussen. Sen när vi var inne i Elgiganten så tittade Zinajda efter de och såg att det var "slutsålt". Fast sen när jag kollade tillbaka så visade det sig att någon hade hängt tillbaka en så jag fick den ^^.

Anyway, allt annat flyter på som vanligt. Händer lite grejer här och där men ja...

Btw. SD förlorar sin vågmästarroll? :D
En ny laserman i Malmö? :/


//Camilla

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe hur länge fick du köa för att komma in? :p

2010-10-28 @ 17:58:38
Postat av: Camilla

Jag cyklade dit med min pappa och vi drog inte förrän vid 13-tiden så vi behövde inte köa alls ^^

2010-10-28 @ 23:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0