Update #1

En snabb uppdatering om det fortfarande finns folk som tittar in här HAHAAHA.

Jag har avslutat mina kurser i Kinesiska, betyget har jag inte fått reda på men hoppas på VG.
Kom in på teknisk bastermin i Lund ( Hbg ) efter andra urvalet. Jag var nästan helt inställd på att jag skulle få läsa i Malmö ( resultat efter första urvalet...) eftersom de hade redan tagit in 42 styckna och de "har" 30 plaster. Jag var reserv 6 så jag tänkte att fler än 10 måste tacka nej ifall jag skulle få en plats ( om man räknar att de bara tar in 30 efter andra urvalet ) men det visade sig att de tog in 36 efter andra så jag kom in ^^.

Snart är det dags att börja plugga ordentligt! Jag har haft det otroligt soft det senaste halvåret, men nu är det dags för "riktiga" studier.

Tillbaka till matte med linjära funktioners derivata, fysikens räkna ut energin av en boll som faller från en viss höjd och "teknisk orienteringskurs" som jag inte vet vad det är..

Upprop nästa onsdag! Wihu, det ska bli kul och börja leva universitetsliv på riktigt ^^

// CAMILLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0