Update # 2

Nu har jag gått tre-fyra veckor i skolan. Lärt känna nytt folk och fått känna hur studier på universitetet går till. Visserligen så läser jag matte och fysik på "gymnasienivå" men undervisningen är som andra kurser på universitetet.
Matten fungerar bra och jag tror inte att jag kommer få några större problem med det på tentan. Har en tenta i matte D och en i matte E.

Fysiken är jag orolig över dock, vi har två tentor i den varav en är i början av mars. Fysik har jag alltid haft problem med, det är så mycket man måste komma ihåg och läraren förväntar sig att vi ska ha alla baskunskaperna med oss sen fysik A. Men det är säkert två år sen jag sist läste fysik och ja övar man inte så finns det ingen chans att man kommer ihåg formlerna.

Anyway så har jag fått tillbaka min mobil! Det gick hyfsat fort, inte ens en vecka. De har bytt ut systemkontak(t) och ny mjukvara dvs Android 2.1! Mobilen har fått en helt annan "form" och nu fungerar 3G perfekt också. Så snart ska jag börja tanka appar ^^.

Mailat comwiq om nytt kort men ännu inte fått svar, är säkert en månad sen jag gjorde det..snacka om sega?

Kanske borde ringa istället...

//Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm är det så mkt att komma ihåg i fysiken på gymnasienivå. Alla formler står ju i formelsamlingen. Gäller bara att veta vilken man ska använda ^^



Finns det gamla prov ni kan testa på? Jag lärde mig mycket genom att göra gamla prov.

2011-01-30 @ 16:28:38
Postat av: Camilla

Jag tycker att det är många formler iaf, men mitt problem ligger antagligen i att jag inte vet vilka jag ska använda.

Jag tror att vi kommer få ut gamla tentor typ veckan innan tentan, får hoppas på att den hjälper mig också :-)

2011-01-30 @ 23:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0