Update #2

En fortsatt uppdatering:

Plugget fortsätter, jag har två tentor nästa vecka, varav en i ett ämne där vi fortfarande(!) inte har haft genomgång på allt...
Jag har kommit in i en studiegrupp och sitter numera varenda eftermiddag, ibland även på helgerna för att plugga. Det är sjukt nice faktiskt, får så mycket mer gjort än vad jag hade fått om gått hem efter skolans slut.

Anyway, har som sagt tenta nästa vecka och hoppas verkligen på att jag klarar dem. Vill verkligen inte ha omtentan + att de jag pluggar med är smarta och kommer antagligen klara det och om jag inte gör det så blir det pinsamt om de frågar " hur gick det på tentan ? " och jag svarar " blev ej godkänd...... "
Nop, det är klara tentan som gäller! Inget annat.

Annars händer det inte mycket, min fritid går mest åt att plugga och vara social med de jag pluggar.

Digitala system, D-vippor hit och D-latchar dit. Just när jag har börjat fatta grejen med Karnaughdiagram så kommer något nytt som är ännu svårare än det första.
Labb på det imorgon. Lycka till säger jag bara...

//CAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0