Update

Länge sen jag uppdaterade bloggen, såhär kommer en liten uppdatering om läget just nu. Jag pluggar till ingenjör inom datateknik, trivs med både det och mina nya kurskamrater. Dock är det alldeles för många som också har gått på Tych...

Anyways, har haft en ledig dag och en chans att plugga igen det jag har missat. Inte för att jag har missat några föreläsningar, men ligger efter i planeringen i ämnet matematik. Det är det enda ämnet som jag ligger efter i ( läser fyra olika...) och antagligen den som jag har svårast för haha. Menmen, det här är bara början - nästa kurs kommer vara Analys I och sen Analys II och så fortsätter det med sannolikhet, linjär algebra osv..

Det känns ändå som om det kommer att gå bra, trots att jag inte lägger ner fem timmar varje dag på plugg .. än...

Anyway, har knappt tid att sitta vid datorn längre, innan satt jag ca 2-3 timmar varje dag, nu sitter jag knappt 1 timme i veckan ._.

Tenta om fem veckor!

The end

// CAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0